Like for more !

marți, 10 februarie 2015

Cele mai bune 5 tactici pentru OSM !

  Salutareee ! Astazi va voi prezenta mai detaliat cele mai bune 5 tactici pentru OSM incercate de mine si de mai multi playeri si care au dat roade .

         TACTICA 1 - 4-4-2 B . Una dintre cele mai folosite tactici din OSM . Cel mai bine este sa il folositi daca aveti echipe de obiectiv 4 in sus. Tactica perfect cand aveti meci contra unei echipe apropiate de valoarea lotului tau. O tactica care o sa va aduca multa posestie si in care o sa controlati jocul.


TACTICA 2 ! 4-5-1 Tactica care da roade in meciurile in care nu sunteti favoriti, in care lotul tau este mai slab decat al adversarului. Daca aveti mijlocasi buni tactica va da radament maxim.



Tactica 3! 5-4-1 A  O tactica perfecta pentru a bate echipele mai bune ca tine. Cum ar fii Coronoa Brasov - Steaua . Datorita fundasilor si mijlocasilor, echipa practic se aseaza pe 2 linii iar cand au mingea o arunca pe singurul atacant impins . 


Tactica 4 ! 4-3-3 B Aceasta tactica probabil este cea mai ofensiva. Datorita fundasilor care urca linia de fund echipa ta va fi scurta, fundasii joaca la offside, se poate spune aproape ca cea a Barcelonei. Tactica da randament maxim cand joci contra echipelor mult mai slab cotate .


Tactica 5! 4-2-3-1 Tactica foarte buna pentru echipele de top! 



Sper ca aceste tactici sa functioneze si la voi! Astept rezultatele! 

36 de comentarii:

  1. Sper sa functioneze am meciu cu samdoria in deplasare is juventus joc 433 cum ai zis tu am jucatori peste ei (Tevez Suarez Messi pogba pirlo vidal chiellini evra ogbonda si kombani buffon sper sa reusesc daca da va fac reclama

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Cum inving un 4-2-4 B cu echipe apropiata ca valoare ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau 4-4-2 B. Sistemul se preteaza perfect. Ai superioritate 4 contra 2 la mijlocul terenului. Niciodată nu o să dai greș cu un 4-4-2 B impotriîm unui 4-2-4 B. Eficiența sistemului s-a concretizat la Dinamo împotriva FCSB-ului. Ei jucând 4-2-4 B le-am dat 3-0 în deplasare si 4-1 acasă. Toate golurile marcate de Axente si în tur și in retur.��

      Ștergere
    2. Salut cum înving un 4-3-3 B?

      Ștergere
  3. Mersi! foarte mult mau ajutat tacticile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cele mai bune tactici! Eu folosesc doar 4 3 3 ,4-5-1 si de ocazie 4-4-2 toate A. Dar preferatabe 4-3-3 A. La 4-3-2-1 nu îi înțeleg rostul

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu folosesc 4-3-3 A mereu e cea mai buna mai ales pentru echipe de top 10

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa mearga ca sunt la Chelsea si mi sa accindetat Messi si Tiago Silva si trebuie sa joc cu Mancester United

    RăspundețiȘtergere
  7. Am Manchester city si folosesc 4-4-2 B si mi se pare ca imi merge bine asa cu echipa .

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. 4-3-3 Asa cred eu,pentru ca adeversarul in formatia 4-4-2 se apara si atunci tu ataci (asa fac eu si da roade)

      Ștergere
  10. Tacticile sunt slabe. Va recomand asta, eu joc cu Eibar, si am batut tot ce se poate, am o singura infrangere, cu Barcelona, m-au batut cu 3-2 la ei acasa. Deci:

    STIL DE JOC: agresiv

    TACTICI: contraatac

    TACTICI DEFENSIVE: om-la-m si joc la ofsaid: da

    TACTICS PER LINE: atacantii doar atac
    mijlocasii sprijina apararea
    fundasii raman in spate.

    TACTICI AVANSATE: mentalitate: defensiv
    ritm: pase in viteza
    presiune: 100%

    RăspundețiȘtergere
  11. Tactica la aia de la eibar in ce formatie o joci ?! 4-4-2 sau cum ?!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tactica la aia de la eibar in ce formatie o joci ?! 4-4-2 sau cum ?!

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Eu cred ca cu un 4 3 3 a si cu mingi lungi
      Asa am batut-o pe West Ham United

      Ștergere
  14. Sper sa mearga
    Voi avea meci cu mancester united in cupa, iar eu sunt cu suthampton dar cu jucatori buni

    RăspundețiȘtergere
  15. Depinde si ce jucatori ai..daca ii ai pe cei mai buni, poti juca ce tactica vrei la eibar :)

    RăspundețiȘtergere
  16. cum pot bate un 3 5 2 contraatac defensiv

    RăspundețiȘtergere
  17. leam incercat sint varza

    RăspundețiȘtergere
  18. e mai bine joc de pase la 4-3-3 decat pe flancuri

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut.Ma ajuta si pe mine cineva cu o tactica pentru Swansea City Anglia?? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cum pot bate un 433 A mai bun ca mine

    RăspundețiȘtergere
  21. Cum bati 3-4-3A joc pe flancuri?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma ajutati si pe mine va rog cu o tactica buna pentru barcelona

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu folosesc 343b pe flancuri și e super ok

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu poți bate o echipa care are formula 3-4-3

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa mi bag pu la in tacticile tale de agarici. Imi spui tu mie ca 5-4-1 pe contraatac cand am echipa de nivel apropiat. Am jucat 4-3–3 A pe extrem si flancuri, i-am dat 5-0. Expertul pu lii

    RăspundețiȘtergere