Like for more !

duminică, 20 septembrie 2015

Intrebari si raspunsuri despre OSM (II)

POT SĂ VĂD MECIUL?


Nu, acest lucru nu este posibil. Dacă ai tichete, ai posibilitatea de a urmări comentariul meciului pe tabela de scor, cu comentatorul care-ți dă detalii despre ce se întâmplă pe teren, aceasta include ocazii, lovituri libere, eliminări, cartonașe galbene și bineînțeles golurile. când comentatorul o ia uneori ușor razna. Dacă nu vrei să-l urmărești, ai opțiunea unui sumar al meciului în format text

CUM DEVIN MODERATORUL LIGII MELE?

De acum încolo doar deținătorii de tichete premium vor putea revendica acest statut pentru liga lor.

Deținătorii de tichete premium pot să revendice statutul de moderator vizitând pagina cu clasamentul ligii și apăsând butonul.
 
CUM DEMISIONEZ?

Pentru a demisiona, mergi la Club > Consiliu și apasă Demisionează. Alternativ, clic aici.

LA CE ORĂ SE JOACĂ MECIUL MEU?

Verifică programul meciurilor pentru o oră estimată de simulare. Totuși ține minte că acea oră este doar o estimare și meciul se poate juca mai devreme sau mai târziu de ora specificată.

Poți să verifici situația simulării globale aici (Comunitate » Ligi » Situație simulare). 

8 comentarii:

  1. Am o intrebare, vreau sa nu mai fiu moderatorul unei ligi ,cum fac..

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt moderatorul unei ligi si as vrea sa stiu cum pot da afara din liga un manager?????

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut as vrea si eu sa aflu ce se va intampla cu clubul meu la sfarsitul sezonului, se reseteaza echipa si promovez sau se reseteaza echipa si raman in aceiasi liga? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  4. daca am demisionat dintr-o liga ,pot sa ma intorc la acelasi club in aceeasi liga daca cunosc cum se numeste liga??? va rog mult un raspuns bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu dar tu ai pute sa ma ajuti si sa imi spui cum demisionez?

      Ștergere
    2. Te duci la consiliu și acolo demisionezi

      Ștergere
  5. Salut am si eu o intrebare cum sa demisionez?

    RăspundețiȘtergere