Like for more !

duminică, 20 septembrie 2015

Probleme la cumpararea tichetelor?

Dacă trebuie să anunți o problemă cu achiziționarea tichetelor atunci trimite un e-mail la ro.support@onlinesoccermanager.com

Mesajul tău trimis prin e-mail trebuie să conțină numărul de referință al comenzii apărut pe ecran (un șir lung de litere și cifre) și următoarea informație integral:

(1) Numele de login al managerului (numele pe care îl foloseși să te autentifici în pagina de intrare)
(2) Modalitatea de plată pe care ai încercat să o folosești (SMS, plata prin telefon, PayPal, Card de credit, transfer bancar)
(3) Ce tip de tichet ai încercat să cumperi (normal sau premium)
(4) Numărul de zile pe care ai încercat să le cumperi.
(5) Data și ora aproximativă a tentativei de cumpărare.
(6) Dacă e important, numărul de telefon pe care l-ai folosit pentru a trimite SMS sau pentru a plăti prin telefon.
(7) Localizarea ta (numele țării)

Ajută-ne să te ajutăm spunându-ne tot. Dacă nu ne furnizezi toată informația cerută, este mai greu pentru noi să te ajutăm și va trebui să întârziem cererea ta de ajutor până ne completezi toate detaliile.

Un comentariu:

  1. Vreau sa intreb si eu dc imi arata ca am -14 mil la balanta...ca am dat la scout sa caute jucator,si am cumparat pe mustafi..si costa 14 mil + 15 coins si dispuneam de banii aceia..iar acuma imi arata -14 mil ..si evident nu ma lasa sa imi antrenez jucatorii..imi cere 500 coins ca sa antrenez jucatorii..mi se pare o neregula

    RăspundețiȘtergere