Like for more !

duminică, 20 septembrie 2015

Tichete gratis?

OFERTELE SPECIALE (PRODUSELE GRATIS)

 


Din nefericire nu putem garanta primirea unui produs gratuit într-un cadru anume de timp sau chiar deloc uneori.

Dacă ai vizionat un filmuleț dar nu ai primit produsul, e posibil să nu se fi înregistrat vizualizarea de această dată. Încearcă un alt filmuleț. Dacă te-ai înscris pe o listă de mail, la un sondaj sau orice alt tip de ofertă, există mai multe motive pentru care nu te-ai calificat să primești produsele gratuit, cele mai frecvente motive fiind:
(1) Ești mai tânăr decât vârsta minimă cerută de ofertă.
(2) Nu trăiești în țara care îți apare în profilul OSM (da, verificăm, și la fel o fac și partenerii noștri!)
(3) Nu ai cumpărat sau nu ți-ai respectat angajamentul contractat când era o cerință clară pentru primirea produsului gratuit
(4) Adresa de e-mail cu care te-ai înscris nu este aceeași cu adresa folosită la OSM. În acest caz nu putem face nimic pentru tine să te ajutăm pentru că nu putem urmări oferta.
(5) Compania relevantă care oferea produsul trebuie să confirme manual atribuirea lui - aceasta poate dura ceva timp, ai răbdare.
(6) Compania care oferea produsul gratuit pur și simplu nu ți-a acceptat înscrierea.

În mod regretabil, nu putem face mare lucru în aceste cazuri în care produsele gratuite nu au fost acordate, putem doar să te sfătuim să contactezi compania pentru care ai completat oferta și să-i întrebi dacă ți-au primit înscrierea.

SECURITATEA CONTULUI


Regula de bază care trebuie ținută minte este: NICIODATĂ să nu dai parola la nimeni.

Ne-a fost adus la cunoștință existența unor indivizi care încearcă să-ți afle parola pretinzând că sunt membri ai echipei OSM sau ai echipei Gamebasics, sub nicio formă și în niciun caz echipa OSM nu-ți va cere VREODATĂ parola!

Nu trebuie să folosești informațiile de login pentru OSM (numele de autentificare și parola) pe alte pagini în afară de cele oficiale ale OSM. Dacă totuși faci asta, vom face tot ceea ce putem să te ajutăm, dar trebuie să înțelegi că ești singurul responsabil pentru pierderea contului tău. Dacă primești vreun mesaj privat prin care ți se cere parola te rugăm să anunți imediat echipa OSM. Membrii acestei echipe pot să fie recunoscuți prin funcțiile oficiale pe care le dețin și care apar chiar sub numele lor de manager pe pagina profilului lor, sau pe emblema pe care o folosesc pe forumuri.

Un comentariu:

  1. Vreau sa intreb si eu dc imi arata ca am -14 mil la balanta...ca am dat la scout sa caute jucator,si am cumparat pe mustafi..si costa 14 mil + 15 coins si dispuneam de banii aceia..iar acuma imi arata -14 mil ..si evident nu ma lasa sa imi antrenez jucatorii..imi cere 500 coins ca sa antrenez jucatorii..mi se pare o neregula

    RăspundețiȘtergere